A nők önbizalmát erősítő kampány folytatását tervezi a Clinique

A nők önbizalmát erősítő kampány folytatását tervezi a Clinique

2016. okt 11.

Végéhez ért a Clinique „Döntő lépés” kampánya, amelynek fő célja a nők önbizalmának növelése volt.

img_5463.JPG

A kezdeményezéshez a kozmetikai márka közösségi oldalán számos civil is csatlakozott. A Clinique influencerei mellett ők is megmutatták, hogy a saját életünkben hozott sorsfordító döntéssel mi magunk is képesek vagyunk meghatározó változtatásokra ösztönözzük a környezetünket is. 

A Clinique „Döntő lépés” kampányzáró rendezvényen, a Clinique Magyarország vezetői mellett ott voltak a „Döntő Lépés”  influencerei, valamint a kampányt támogató bloggerek is (többek között én is).

A „Difference maker”, Magyarországon „Döntő lépés” elnevezésű kampányunkban olyan nőket mutattunk be, akik nem csak saját életüknek tudtak új irányt adni, hanem sorsfordító döntésükkel önbizalmat adnak, meghatározó változtatásokra ösztönözik a környezetünket. A közösségi oldalakon kapott visszajelzések azt mutatják, hogy sikerült elérnünk a célunkat – mondta Pintér Balázs, a Clinique Magyarország marketing vezetője.

A Clinique „Döntő lépés” kampánya mellé három olyan nő állt, akik saját történetükkel hitelesen tudták képviselni a Clinique által is fontosnak tartott ügyet, emellett környezetükben már számos követőjük akadt, akiket személyes példájukkal ösztönöztek, bátorítottak . Széles Adrienn, a vitiligós közösség képviselője, Németh Dorottya, kétszeres fitness világbajnok és Bódis Boglárka, ruhatervező  képesek voltak új irányt adni életüknek, közelebb kerültek az álmaikhoz, elfogadóbbá váltak saját magukkal, szerethetőbbé tették az életüket és ezzel környezetüket is változtatásra ösztönözték.

A kampány részeként a Facebookon egy felhívást is közzétettünk: arra kértük követőinket a közösségi oldalon, hogy influencereinkhez hasonlóan ők is osszák meg történetüket, ezzel bátorítva másokat arra, hogy merjék megélni az álmaikat, és tegyék meg azt a bizonyos döntő lépést. Nagyon örülünk annak, hogy a felhívásunkra a Facebookon is nagyon sokan csatlakoztak a „Döntő lépés” kampányhoz, és ilyen sok ösztönző történetet olvashattunk – tette hozzá Pintér Balázs.

A Facbookon megosztott „Döntő lépés” történetek közül a Clinique a három leginspirálóbb  beküldőjét egy-egy „3 lépés” ajándékcsomaggal lepte meg.

Bár a Clinique „Döntő lépés” kampány hivatalosan véget ért, a Clinique bízik benne, hogy influencereivel és Facebook követőivel közösen sikerült elérniük, hogy az inspiráló, személyes történetek továbbra is arra ösztönözzék a nőket, hogy merjenek bátor döntéseket hozni, olyanokat, amellyel pozitív irányba terelik az életüket.  A kezdeményezés sikere nyomán a Clinique azt tervezi, hogy a „Döntő lépés” kampánynak folytatása is lesz.