Adj új irányt életednek

Adj új irányt életednek

2016. aug 10.

Amikor felkértek, hogy bloggerként vegyek részt a Clinique "Döntő lépés" kampányában, örömmel mondtam igent.

img_4743.JPG

Életünk során folyamatosan döntéseket kell hoznunk, hol kisebbeket, hol nagyobbakat. Eldöntjük például, hogy merre menjünk haza vagy mit együnk ebédre, de az is egy mindennapi döntéshelyzet, hogy együtt maradunk-e a párunkkal vagy felmondunk-e a munkahelyünkön. Olykor nem is lehet előre tudni, hogy az a döntés, amit ma meghozunk, később mekkora hatással lesz az életünkre. Máskor viszont az ember pontosan érzi, hogy valami most nem úgy megy, mint kellene és ilyenkor vagy lépünk, vagy elfogadjuk a helyzetet és esetleg örökre boldogtalanná válunk. 

Én ezt tartom szem előtt a döntéseim során. A boldogság szerintem nem egy adott helyzet, hanem valami olyan, amiért tenni kell. Szakíts, mondj fel, utazz el, fogyj le, mindegy miről van szó, a lényeg az, hogy kihozd a lehető legtöbbet az életből és saját magadból! 

Egyenlőség ide vagy oda, a nők gyakran azért nem tesznek meg valamit, mert nincs elég önbizalmuk. Nem szabad feladni a vágyakat, az álmokat, átlépni azon, ami nekünk fontos, hanem tenni kell érte. Van egy kedvenc idézetem Nelson Mandelatól: "It always seems impossible until it's done" (Valahogy úgy fordítanám magyarra, hogy "minden lehetetlennek tűnik, amíg valaki meg nem csinálja".)

A Clinique erre szeretné most felhívni a nők figyelmét, és három példamutató élettörténeten keresztül önbizalmat adni ahhoz, hogy merjünk változtatni. 

„A „Difference maker” kampány alapját a világ különböző pontjain élő, hat nagyszerű nő, Gina Rodriguez, Erendira Ibarra, Victoria Pendleton, Jessica Nkosi, Nazan Eckes és Ning Chang története képezi. A nők, akik mind valamilyen pozitív változást hoztak a közösségükben, a Clinique-en keresztül személyes üzeneteket közvetítve ösztönöznek másokat is hasonló cselekedetekre. Megihletnek másokat és bebizonyítják azt, hogy akár egyetlen személy is érhet el változást. Azért indítottuk el a kampányt, hogy bemutassuk, hogyan képes változást előidézni egyetlen tett, egyetlen személy, vagy egyetlen termék” – mondta Jane Lauder, a Clinique nemzetközi márkaigazgatója. 

A nemzetközi kampányhoz, amely Magyarországon a „Döntő lépés" nevet kapta Széles Adrienn, a vitiligós közösség képviselője, Bódis Boglárka ruhatervező és Németh Dorottya, kétszeres fitness világbajnok csatlakozott. Ők mindhárman képesek voltak új irányt adni életüknek, közelebb kerültek az álmaikhoz, elfogadóbbá váltak saját magukkal, szerethetőbbé tették az életüket és ezzel inspirálták környezetüket is.

Kik ők?

Széles Adrienn egy ritka esztétikai bőrproblémával él együtt, azonban ahelyett, hogy elrejtőzött volna, úgy döntött, hogy összefogja a hasonló problémával küzdőket és tanácsokat, tippeket ad nekik a mindennapokhoz és az elfogadáshoz.

Bódis Boglárka elmúlt 30 éves, amikor úgy döntött, hogy változtat az életén és azzá válik, aki gyerekkorában szeretett volna lenni: ruhatervező. Visszaült az iskolapadba, megnyert egy nemzetközi versenyt, majd létrehozta saját márkáját, amely mostanra ismertté és sikeressé vált. 

Németh Dorottya fitness világbajnok, aki az első bajnoki cím után abbahagyta a sportolást és 30 kilót hízott. Később úgy döntött, hogy vissza akarja nyerni régi alakját, és másfél év múlva újabb világbajnoki címet nyert. 

Az első lépést mindig nehéz megtenni, de a bizonytalanságnál és az elvesztegetett időnél nincs rosszabb. Ezek a példák is bizonyítják, hogy sosincs késő ahhoz, hogy változtassunk az életünkön és boldogok legyünk.

Neked is van már egy sorsfordító történeted? A Clinique Facebook oldalán privát üzenetben várja a videóüzeneteket, amelyeket később feltölt az oldalra is. Tegyétek meg a döntő lépést, és ha van kedvetek, osszátok meg másokkal is!