Hogyan kerül egy kollekció az üzletekbe?

Hogyan kerül egy kollekció az üzletekbe?

2013. már 12.

Csütörtökön a Design Terminál ad helyet egy igazán érdekes előadásnak „Kifutóról az üzletekbe!" címmel. Keller Gabriella és Mácsai Mariann, az Andrássy úti Capsula multibrand store brand managere, illetve buyere válaszol majd azokra a divat iránt érdeklődők számára érdekes kérdésekre, mint például hogyan kerülhet egy kollekció az üzletek polcaira? Ki dönt a kínálatról? Melyek lesznek a jövő szezon trendjei?

capsula01.jpg

A szervezők elsősorban a „Gombold újra! Közép-Európa” pályázóit várják az eseményre, de a program minden olyan divatrajongó számára nyitott, aki szeretne betekinteni a luxusmárkák kulisszái mögé, és kíváncsi arra, hogyan is működik a divatipar, mint sokmilliárd dolláros üzletág. Az előadás során a fiatal tervezők és fashionisták gyakorlati képet kaphatnak a divat piaci oldaláról, a kereslet-kínálat összefüggéseiről is. 

Keller Gabriella brand managertől megtudhatjuk, hogy működik egy globális márka, milyen szigorú határidőknek és szabályoknak kell megfelelni a professzionális divatiparban, vagy hogy hogyan határozható meg egy márka célcsoportja. Mácsai Mariann pedig – aki egyike Magyarország néhány buyerének, vagyis hivatásos vásárlójának – elmeséli majd, milyen érzés főállásban vásárolni, mely szempontok alapján választja ki, hogy mi kerüljön az említett üzlet polcaira, valamint hogy az elmúlt időszakban rendezett divathetek és vásárok alapján mely trendek lesznek meghatározóak a következő szezonokban. 

Időpont: 2013. március 14. 18h

Helyszín: Design Terminál, 1051 Budapest, Erzsébet tér 13.